loading...
وبلاگ بزرگ کوشا چت

داداش کوشا بازدید : 82 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (3)

پسر به دختر : من پدرم پیره و 92 سالشه و به همین زودی ها میمیره و من
پولدار میشم ! همسر من میشی ؟؟
دختر : نه !!!
.
.
.
.

چند روز بعد پسر فهمید اون دختره شده مادر جدیدش

یکی از فک و فامیلا میگفت :
فیلم عروسیمو برعکس که میبینم خیلی حال میده،
زنم حلقشو در میاره میده بهم و میره خونه باباش!
شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار و قیافه می خواد که تو نداری!
به غضنفر میگن: با باقی جمله بساز میگه: ما دیشب کوبیده خوردیم
میگن باقیش کو؟
میگه: تو یخچاله
 
معنی کلمه Love
L : لیوان
O : اُربیت (نوعی آدامس)
V : ول کن بابا حال داری
E : انرژی هسته ای حق مسلم ماست
به حیف نون مي گن: با توله سگ جمله بساز؟ مي گه : طول سگ ضرب در عرض سگ، مساوي است با مساحت سگ!
میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟
سلام.ببخشید که این موقع مزاحم شدم.یه سوال خیلی مهم پیش اومده
.
.
میخواستم بدونم هواپیما بوق داره؟
بسم الله ارحمن الرحیم هدف ایجاد مزاحمت بود که بالحمد الله انجام شد!
با عرض سلام از جانب انجمن ضد خواب ایران هدف ما بیدار کردن تمام آحاد جامعه و بر هم زدن نظم خواب ایشان است.
با تشکر ختم عریضه
هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست، امشب خواب پیتزا میبینی، نخند! یک نفر کوتاهی کرد خواب تلیت ماست دید!!
شرمنده بیدارت کردم میخواستم یه خبر خوب بدم: اون گرگه که میخواست میگ میگ رو بگیره،بالاخره با کلی تلاش گرفتتش و به راهنمایی رانندگی تحویل داد...
رنده بازی دربی کدام تیم است ؟
الف ) استقلال
ب ) پـَـَـ نــه پـَـَــــ پرسپولیس!
سوال این هفته برنامه 90 به نظر شما کدامیک از این گلها بهترین گل نیم فصل دوم می باشد.
1- مهرداد کریمیان فجر سپاسی - پرسپولیس
2- مهدی رجب زاده فجر سپاسی - پرسپولیس
3- ایوب کلانتری فجرسپاسی - پرسپولیس
شما میتوانید عدد گزینه مورد نظر را به ...
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tania در تاریخ 1348/10/11 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

kheili bahal boodan.mer30 شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مدیریت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 3,997