loading...
وبلاگ بزرگ کوشا چت

داداش کوشا بازدید : 75 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (5)
صخره زيباترين نام من است : ان هنگام كه بر دلم امواج ميكوبند. .: ترنم قطره قظره دريا را .: صخره زيباترين نام من است .: كه به ياد اورم همنشيني ساحل با من ،نشان از حسرت صخره زيباترين نام من است.نه از ان بابت كه سنگ باشم.بلكه ياد اور ميشود كه ذره ذره من خاك بود.خاك هست.صخره زيباترين نام من است.كه همنشين دريا شدن.كه همنشين كوه شدن.كه همنشين فرهادها شدن.فتخار من است.صخره زيباترين نام من است و سكوت بهترين حس من سكوت در كنار شقايق بودن.سكوت نجواي مورچگان سكوت بهترين حس من است براي ديدن براي دل دادن به قطره قطره بادها سكوت بهترين حس من است آن هنگام كه نفس كشم عطر ياس ها و شب بو ها را سكوت براي نجواي يا خدايا را      



                                                                                 صخره  (اجی کوشا)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tania در تاریخ 1348/10/11 و 9:54 دقیقه ارسال شده است

aji joon dooset daram.

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1348/10/11 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

دلنوشته صخره بسیار زیباست - بخصوص اونجا که میگه : سکوت نجوای مورچگان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مدیریت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 3,986