loading...
وبلاگ بزرگ کوشا چت

داداش کوشا بازدید : 97 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (10)

سلام دوستان گلم خیلی وقته میخواستم یه مطلب در مورد دوستی و عشق بنویسم ولی هر دفعه یه مشکلی پیش میومد و نمیشد الان ساعت 5-26صبح پنجشنبه 5/3/1391خوابم نمیبرد دیگه . توی ادبیات همه ملل کلماتی وجود دارد که بصورت کلی بیان میشه و مفهوم جنرالی داره مثل همین عشق و دوست داشتن ایثار و گذشت.خواهش میکنم یهو نگاهتون متوجه همسایه روبروتون نشه منظورم دختر یا پسر همسایه نیست .عشقی من ازش حرف میزنم عشق به خوبیه عشق به روح پاک ادمهاست .به افریننده عشق و محبته .یه دوست خوب مثل شما دارم بنام داداش ایدین که میگه عشق مخصوص خداست منم همین نظر رو دارم .فقط اگه داداش ایدین اجازه بده باید بگم مخلوقات خدا هم قابل دوست داشتن هستن مثل مادر که سمبل عشقه پدر که سمبل گذشت و ایثاره میدونم شما هم با من هم عقیده هستین اخه داداش کوشا دوستاشو خوب میشناسه . همین حسهای زیبا میتونه بین دوستای خوب هم ساری و جاری باشه چون وقتی ما عاشق خدا باشیم حتما مخلوقات اون هم دوست خواهیم داشت مخصوصا اینکه اونایی که حس عشق و دوستی رو به ما یاد دادن پدرو مادر رو میگم من حتی از دوستامم خیلی چیزا یاد گرفتمه پس اونا رو هم دوست دارم همه اونایی که کوشا رو داداش خودشون میدونن  خدایا خودت میدونی که کوشا عاشقه اونم عاشق تو اونایی که خودت دوستشون داری دوستای خوبم لطفا دل نوشته های خودتون رو به عنوان نظر برای دیگر دوستاتون بنویسین  دوستون دارم   با سپاس    داداش کوشا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نورا در تاریخ 1391/08/18 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش کوشا !
دلم واسه تو و همه بچه ها تنگ شده داداش
از خدام براتون بهترینارو میخوام
مراقب خودت باشیااااااااااااااااااا

شکلک

این نظر توسط آسمونی در تاریخ 1391/08/10 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش کوشای عزیزم داداش کوشا خیلی گلی داداش خودمی

این نظر توسط نورا در تاریخ 1348/10/11 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش کوشا ! آرزو میکنم هرجا هستی ، حالت خوب باشه و دلت خوش داداش خوبم
مراقب خودت باش
شکلک

این نظر توسط غزال22 در تاریخ 1348/10/11 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

dadashe golam eshghe vaghei be adam aramesh mide.ba yadesh arum mishi,fek mikoni tu zendegit hichi kam nadari,hame chi ghashang mishe,rango buye tazegi migire,engar cheshmato bastio ru chamanaye khonak deraz keshidi ,engar be hame royahat residi,por az aramesh,por az asemun por az khoda.....

این نظر توسط غزال22 در تاریخ 1348/10/11 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

are dadash kushaye aziz manam hamintor fek mikonam.eshghe vaghei mabda o maghsadesh khodaye pako bozorge,khodaei ke akhareshe....شکلک

این نظر توسط tania در تاریخ 1348/10/11 و 9:39 دقیقه ارسال شده است

salam kosha jan hamishe ba jomalate ziba be adam aramesh midi.ey kash ..............

این نظر توسط edris espahbod در تاریخ 1348/10/11 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

perfect mese hamishe alieشکلک
پاسخ : سلام داداش مرسی که اومدی از وبلاگ داداشت دیدن کردی کاش اینجا ارزش نگاهنو داشته باشه

داداش کوشا
پاسخ : سلام داداش مرسی که اومدی از وبلاگ داداشت دیدن کردی کاش اینجا ارزش نگاهنو داشته باشه

داداش کوشا

این نظر توسط ملکه در تاریخ 1348/10/11 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

بازم سلام به دوست عزیزم.تو همیشه با کلمات خیلی زیبا بازی میکنی واقعا لذت میبرم .بازم برات آرزوی موفقییت میکنم برات. مثل همیشه هم جمله هات زیباس و هم شعرات که پر معناس
پاسخ : مرسی گلم که اومدی از وبلاگ داداش کوشا دیدن کردی کاش اینجا ارزش نگاهتو داشته باشه داداش کوشا

این نظر توسط ملکه در تاریخ 1348/10/11 و 9:09 دقیقه ارسال شده است

بازم سلام به دوست عزیزم.تو همیشه با کلمات خیلی زیبا بازی میکنی واقعا تذت میبرم .بازم برات آرزوی موفقییت میکنم برات.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مدیریت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 4,004